Kosár
tartalma

Szállítás:
0,-Ft
Fizetendő:
0,-Ft
Hűségpontok:
0
Megrendelés
Zárva

Nyitás: 08:00

Vitafit Étterem és Kávézó

Rendelj még ma

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02149

SZERZŐDÉS SZÁMA:GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02149
SZERZŐDÉS CÍME: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése az Almádi Borkert Kft-nél
SZERZŐDŐ NEVE:ALMÁDI BORKERT Vendéglátó, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt kölcsön
12 337 500 Ft
50,00%
 
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás
9 870 000 Ft
40,00%
 
 
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HRM modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő Work-flow rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A Táv és csoportmunka modul biztosítja, hogy a rendszert a felhasználók egyidejűleg, akár távolról is használhassák. A Beszerzés, logisztika modullal kereskedelmi termékeink beszerzését digitalizáljuk. A Szolgáltatás-menedzsment modullal a termékeinkhez kapcsolódó szolgáltatásainkat digitalizáljuk. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Mobiltechnika rendszerrel mobiltelefonra is aktualizáltan jelennek meg a rendszer adatai. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.
 
A projekt befejezési dátuma: 2022.07.31.